Veelgestelde Vragen
Vind hier gemakkelijk antwoorden op veelgestende vragen. Toch nog geen antwoord kunnen krijgen op jouw vraag? Neem dan contact met ons op!
Vragen en antwoorden
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
We maken betalen zo gemakkelijk mogelijk voor je. Daarom bieden wij deze veilige betaalmogelijkheden:
In Nederland kan je betalen met deze opties:
• iDeal: betalen gaat via de omgeving van jouw bank.
• Apple Pay: deze optie verschijnt wanneer je de bestelling op een Apple apparaat plaatst.
• Billink: met deze optie kan je gemakkelijk en veilig achteraf betalen.
In België kan je betalen met de volgende mogelijkheid:
• Bancontact: betalen gaat via de veilige omgeving van je eigen internetbankieromgeving.
Wat zijn de levertijden?
Als je jouw bestelling voor 22:00 uur ’s avonds besteld, ontvang je jouw bestelling morgen al in huis!
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling gelukt?
Je ontvangt je bestelbevestiging meestal binnen een half uur na het afronden van je bestelling. Check ook voor de zekerheid je spam folder! Mocht de mail ook hier niet zijn binnengekomen, dan kan je het best een kijkje nemen of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Als het bedrag is afgeschreven, kan je ervan uit gaan dat de bestelling is geplaatst.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom we jouw bestelling moeten annuleren en het bedrag terug moeten storten. Een reden die vaak voorkomt is als de betaling mislukt is. Je kunt er vanuit gaan dat je bestelling niet meer komt. We vragen je daarom om de bestelling opnieuw te plaatsen.
Naar welke locatie kan ik mijn pakket laten bezorgen?
Je bevindt je op de Nederlandse en Belgische Tasty Grapes shop. Dit betekent dat je gewoon vanuit Nederland en België kan shoppen! De verzendkosten zijn afhankelijk per bezorgdienst. Dit wordt verrekend tijdens het afrekenproces.
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons eerst een bevestigingsmail. Zodra je order is ontvangen bij de bezorgdienst, wordt er een track en trace code naar je gemaild. Zo blijf je goed op de hoogte van je bestelling.
Ik wil mijn bestelling wijzigen. Hoe doe ik dit?
Het kan gebeuren dat je jouw bestelling wilt wijzigen. Zodra je bestelling is geplaatst, wordt deze doorgezet naar onze verzendpartner. Je kan helaas daarom niet je bestelling wijzigen. We adviseren om je om je bestelling terug te sturen en met ons contact op te nemen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Jammer, wil je jouw pakketje retourneren? Zorg ervoor dat je je bestelling ongeopend, binnen 14 dagen na ontvangst terugstuurt naar Tasty Grapes, Franciscusweg 14, 1216 SK, Hilversum. Binnen 30 dagen ontvang je jouw aankoopbedrag terug.
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na een retour?
Nadat jouw retourzending bij ons is ontvangen, storten wij het bedrag zo snel mogelijk terug via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Na ontvangst kan het maximaal 14 dagen duren voordat we jouw terugbetaling hebben verwerkt. Mocht het bedrag na 14 dagen niet op jouw rekening staan, neem dan even contact met ons op.
Hebben jullie een smakenwiel en proefnotities?
Jazeker, download gemakkelijk het smakenwiel en de proefnotities hier! Pak je wijnproefbox erbij en leg het smakenwiel ernaast. Welke aroma’s ontdek je? Maak aantekeningen op de proefnotities. Zo kom je er snel achter welke wijn jouw favoriet is!
Wat is een tube?
Een tube is een glazen buis waar wijn in zit voor één wijnglas. In één tube zit genoeg voor één glas wijn.
We hebben onze eigen IFS en biologisch gecertificeerde productiefaciliteit in Hilversum. Hier gebruiken we gepatenteerde technologie die de kwaliteiten van de wijnen behoudt door gebruik te maken van een inerte omgeving. Hierdoor behouden de wijnen hun volledige bouquet, smaakprofiel en mondgevoel gedurende het hele proces.
Hoeveel tubes zitten er in één wijnproefbox?
In één wijnproefbox zitten vijf tubes – met in elke tube een andere wijn – van ieder 100 milliliter. Dit is de perfecte hoeveelheid voor één glas wijn.